研究:你的「腦細」如何,你的孩子也必如何?

研究顯示,在職場上經歷無理不公的行為,會影響到在職媽媽在家點樣管教小朋友。

遇著唔好嘅「腦細」同埋同事,原來受到影響嘅唔只你自己,仲有你嘅小朋友!

剛剛喺美國心理學會年會發表嘅研究結果顯示,喺職場上經歷到無理不公,包括被人貶低、被搶功勞、食咗死貓、被排斥等,原來會影響到在職媽媽在家點樣管教小朋友。

曾受不公對待嘅媽媽除咗會有無力感,更會對小孩既管教變得更專制及嚴厲,例如要子女對自己設下嘅規則「不要問,只要信」、以懲罰代替培養、重視紀律大於樂趣,呢啲教養手方式久而久之就會對孩子造成負面影響。

負責這項研究的Kathryne Dupre就指出,遇到工作伙伴的無理對待時,千祈唔好只係啞忍而唔想辨法解決或嘗試轉變環境,因為咁樣除咗令自己嘅工作表現下降外,仲有可能禍延下一代!

圖片來源:Unsplash

參考資料

  • American Psychological Association. (2018, August 12). Rude to your coworker? Think of the children: Incivility in the workplace associated with more negative parenting behaviors at home, study says. ScienceDaily.
  • Singh, N. (2018, August 14). How Your Bad Boss is Hampering Your Parenting Quality. Entrepreneur.
Exit mobile version