研究:仔女駁嘴駁舌,其實父母應該要開心

仔女駁嘴駁舌,可能會有較好的批判性思維

有得揀嘅話,相信大部分父母都會想仔女聽聽話話,而唔係一言九「頂」。但研究就發現,原來「頂你」竟然係將來子女一種能力嘅基礎?

一項英國卡迪夫大學針對13至14歲兒童進行嘅調查顯示,嗰啲同父母時常爭論嘅孩子,與從來唔同父母頂嘴嘅孩子相比,會更傾向參與關於慈善、人權或人道的事情上。

負責這項研究的教授Sally Power就指出,同父母爭論可能係孩子學得辯論技巧的一種途徑,使他們能夠有較好的批判性思維,並有更高水平的公民參與。

所以,仔女駁嘴駁舌,其實係值得開心嘅事先真!第時個社會可能就靠佢地架喇~

資料來源
Cardiff University (2018, July 20). Young people who frequently argue with their parents are better citizens, research finds.

圖片來源:Unsplash

Exit mobile version