編輯看動漫《間諜家家酒》|談孩子行為背後的原因

間諜家家酒談孩子行為背後的原因

如果大家有記憶,去年年中我哋分享過前編輯Kathy睇SPYxFamily嘅體會

當時佢不斷叫其他編輯都快啲睇,今次終於到我入坑!

超短簡介

間諜洛伊德為咗完成任務,領養咗得4、5歲嘅ANYA,佢並唔知道ANYA原來有讀心嘅超能力,後來佢又搵咗約兒扮成佢太太,當然,佢亦唔知道約兒原來係殺手嚟。一家三口,懷著各自的秘密,盡力過平凡的生活,每一集都充滿Parenting嘅元素!

如果我們願意相信孩子已盡力

我最有記憶嘅一幕,係ANYA跟住間諜爸爸洛伊德嚟到佢工作嘅醫院做義工,不過佢不斷幫倒忙(食嘢唔做嘢,做嘢打爛嘢),被人請走,就呢個時候佢用超能力發現了有個小朋友喺復健泳池度浸親。

ANYA陷入兩難:如果直接同洛伊德講,就會曝露自己有超能力嘅事,但佢又好想拯救個小朋友。千鈞一髮之際,ANYA決定做一個「百厭」嘅小朋友!佢大叫「ANYA好想游水」,就衝咗去泳池,成功引起大人嘅注意,救返個小朋友。呢個亦係4歲嘅佢能力範圍內能夠諗到嘅最佳方法。

類似嘅劇情都經常出現,因為ANYA有讀心嘅超能力,所以佢知道好多事,但始終得幾歲人仔嘅佢,有時會誤解搞出個大頭佛,有時又會用佢小朋友嘅認知,幫忙變成幫倒忙。而因為我哋有觀眾嘅上帝視覺,知道佢行為背後嘅心思,所以永遠嬲佢唔落。

了解孩子行為背後的原因靠觀察和溝通

睇到呢度,我就會想起現實生活中嘅親子相處。

試想想,如果你嘅小朋友無啦啦甩開你拖住佢嘅手,橫衝直撞,話要去泳池度玩,爸爸媽媽唔激到爆炸就奇了。但SPYxFamily中嘅洛伊德,明明不是ANYA的親生父親,也不知道佢嘅超能力,卻一心要成為一位好爸爸去完成間諜任務,所以總係會用盡全力咁去理解ANYA各種奇怪嘅行為。

這是一個很好的提醒。

喺現實世界,我哋一樣無超能力去睇透小朋友行為背後嘅種種原因,但就好易會喺未搞清楚小朋友嘅意圖,就先下咗結論:佢懶、佢包拗頸、佢貪玩……其實孩子都有好多內心小劇場,行為背後總有原因,而正因為我哋無讀心嘅能力,不是更應該要好似洛伊德咁,透過仔細觀察同埋溝通去理解孩子嗎?

下次面對小朋友令人哭笑不得嘅行為時,不妨停一停,細心諗下佢會唔會係有原因先咁做呢~?

Exit mobile version