小朋友打機並非十惡不赦 研究發現玩電子遊戲智商成長較快但要注意3點

小朋友打機

小朋友打機

好多家長一聽打機,就聞風喪膽,擔心小朋友打機有唔好嘅影響。但打機係咪真係只有壞處,無半點好處?

研究發現,小朋友打機更聰明?

在期刊Scientific Reports刊登的研究,調查了電子遊戲如何影響孩子的思想,採訪及測試了5000多名10至12歲的兒童。結果發現,比起不玩遊戲,玩更多遊戲的孩子在兩年內,智力增長較多。

例如,研究中一個孩子在遊戲時間方面排名屬前17%,在兩年內智商比普通孩子提高了約2.5智商點。

不應無限制地讓小朋友打機

但是,這不意味家長應該無限制地讓孩子玩遊戲。大家都知凡事有利就有弊,研究員亦表示研究並沒有考慮到心理上及其他的影響,例如精神健康、睡眠質素以及運動鍛鍊。

當然,呢個研究對於唔鍾意仔女打機嘅父母也是一種安慰,至少下次見到孩子打機,大家可以至少同自己講:「打機可以聰明啲嘅。」只要確保小朋友打機只係打一陣,唔好太長時間,其實都唔洗太擔心~

資料來源:
Sauce, B., Liebherr, M., Judd, N., & Klingberg, T. (2022). The impact of digital media on Children’s intelligence while controlling for genetic differences in cognition and socioeconomic background. Scientific Reports, 12(1).
Exit mobile version