冷知識報導:細佬妹語言能力,同兄姊有關?

姐姐對弟弟妹妹語言能力的影響_Web

有哥哥姐姐的孩子像個寶?成日聽人拗有哥哥好,定有家姐好,各有千秋。點會估到細佬妹嘅語言能力發展,哥哥嘅影響力竟然輸咗畀家姐?

《Psychological Science》的一篇研究顯示,有哥哥嘅孩子語言能力會比有家姐嘅表現差。咁點解兄姊的性別對弟妹的語言能力會有影響?

研究員推測可能是因為家姐通常有更好的語言能力,也可能是因為她們比哥哥更會照顧弟妹。(即時明點解同事講嘢成日一舊舊,原來關佢大佬事🤷‍♀️據說,該位同事日常係靠心靈感應同大佬溝通)

咁係咪有哥哥就唔好呢?又唔係喎,因為都有其他研究有提及過佢哋對細佬妹都有好處,只係體現喺其他方面!唔知大家覺得阿哥可以為細佬妹帶嚟咩好處呢?(想知嘅留言話我哋知~增加編輯部嘅動力😆)

參考資料:

Warren, M. (2019). Children With An Older Brother Have Poorer Language Skills Than Those With A Big Sister. Retrieved 21 April 2022.

圖片來源:Pixabay

Exit mobile version