全職爸爸:投身做「湊仔公」,這是我最自豪的職業!

全職爸爸是我最自豪的職業

#15 Terry(全職爸爸,囡囡 2歲)

眾所周知,設計呢行工作時間不穩定,經常有返工無放工,而囡囡又需要人照顧,Terry與太太商議、考慮重重因素後,毅然放棄原來嘅設計工作,投身做「湊仔公」,起初以為家頭世務呢類工作係手板眼見功夫,好易handle,但加埋一個破壞力極強嘅兩歲小朋友喺左右打轉,真係頭都大埋!

所以話全職媽媽係世界上最偉大辛苦的工作,自古中國人傳統觀念都係「男主外,女主內」,爸爸願意擔起呢個工作,更顯得難能可貴。

Terry:「我知道陪囡囡時間得好少,小朋友大得好快,轉眼間,女大女世界,以後想陪都難。」就喺Terry講完呢句說話,鏡頭一轉嘅時候,囡囡就已經掛住同其他小朋友玩,唔理爸爸。相信聰明嘅大家都明白Terry嘅意思啦!

「此刻此刻,作為爸爸,我會用盡所有時間陪伴,成為囡囡嘅巨人,做佢最大嘅保護同最強嘅後盾,當佢長大後,希望我們嘅關係變成最親密嘅朋友,最好嘅傾訴對象。每次有人問我嘅職業,我都可以自豪咁講:『我係一位全職爸爸!』。」

圖片由受訪者提供

Exit mobile version