為孩子創造——跟父親一起,最深刻的回憶

讓孩子擁有和父親的美好回憶

去到公園攞部手機出嚟望一望,呢個時候傳嚟小朋友嘅巨肺式大叫…「爸爸,快啲陪我玩!」

喺台南嘅公園,當然只會得我哋一家人係講廣東話,所以毫無疑問一定係我三個小朋友嘅聲音…老實講,去到公園緊係想小朋友自己玩,等我可以有返少少私人時間…上吓網又好發吓白日夢都好!我左望右望身邊唔少台灣爹哋媽咪都係低住頭,全神貫注咁投入喺佢同手機之間嘅空間,心諗你哋真係幸福…

公園中的親子百態

其實喺公園入面,可以好清楚見到每一個父母同仔女嘅關係究竟係點,例如其中一位爸爸,搵佢錄旁白VO冇得彈!

「小心右邊有石頭」

「小心前面的路有點凹入去」

「小心前面有小朋友,你不要走太快」

「小心慢慢爬上去,不小心摔下來會痛痛」

如果你合埋眼細心聽呢位爸爸嘅說話,你已經知道小朋友喺度做緊啲咩。呢位爸爸一定覺得自己好勁,可以喺發生任何意外前就提醒小朋友要注意啲咩,咁小朋友就一定唔會行差踏錯…但係我覺得呢個小朋友似係呢位爸爸嘅遙控玩具多啲,仲要係聲控嘅…呢啲父母係嚴控型,你嘅一切盡在我嘅計算之中…

各位父母你想喺小朋友心中留下一個點嘅位置呢?

公園入面亦有一啲父母係社交型,一去到公園就同其他家長傾偈,一開始傾吓小朋友情況,跟住講吓去邊度玩有啲咩好玩,再傾落去……三姑六婆政治民生風花雪月無所不談。佢哋無分男女,細聲講大聲笑,小朋友去到邊當然唔知,有時候連小朋友叫佢哋,呢啲父母都可能因為太投入傾偈,而對小朋友嘅呼喚、甚至求助都完全無反應…

而公園入面最多嘅,當然係不聞不問型,呢類父母沉醉喺手機嘅溝通之中,圍繞住身邊360度五公分範圍內外有一度氣牆,一般人不能輕易進入呢個近乎冥想嘅世界,又稱「結界」…如果想搵佢,叫佢係冇用嘅,最好係傳個WhatsApp畀佢,至能夠溝通得到。

讓孩子擁有和父親的美好回憶

至於我呢,無乜型唔型,有得抖當然想抖下,但小朋友叫到:「爸爸快啲陪我玩」,我又未可以咁鐵石心腸唔理佢哋。小朋友對嗰啲個個公園一樣樣嘅罐頭遊樂設施已經失去興趣,成座滑梯變成「捉伊因」嘅場所…成個公園最鬼殺咁嘈嘅,當然就係我嗰三個小朋友嘅笑聲,同埋我嘅喘氣聲!

我嘅爸爸英年早逝,唔計打我罰我令我懷恨在心嘅事蹟,爸爸喺我僅有嘅愉快印象中,就係佢陪我喺球場踢波,都係我哋一齊玩嘅片段。當有一日我唔再喺小朋友身邊,佢哋對我呢個爸爸會有啲咩印象?終日望住部電話?成日聲控要我做乜要小心啲乜?好鍾意同其他人傾偈?定係一個成日陪自己玩好鍾意笑嘅爸爸?

你呢?你又想喺小朋友心中留下一個點嘅位置呢?

Exit mobile version