性別暴力就在日常生活中,我只能和女兒一起面對

性別暴力就在日常生活中,我只能和女兒一起面對

「媽咪!有人摸我!」女兒帶着極度認真的態度向我走近。

我揹着小女兒一時間沒聽清楚,目光轉向和她一同快步走近的爸爸,問:「咩事?!」

爸爸轉述他們正在遊樂場中央玩捉迷藏,女兒突然說:「唔玩住,我有野同你講,頭先有個小朋友摸我pat pat!」

「會唔會係唔小心撞到?」我下意識脱口而出,但爸爸站在遊戲架的下方,看不到事發經過。

「唔係,佢摸完之後笑住講『pat pat』!」孩子眼神堅定無比。

別叫孩子成為無知的加害者

該死的!我竟然情急得問了那個蠢問題。

「佢點嘅樣,着咩衫?」爸爸冷靜地問。

「佢着住白色底衫。」女兒驚魂未定,想了想才答。

「好!我地去搵番佢出黎!」於是我們就在人來人往的公園搜索,白色底衫白色底衫白色底衫……我的心跳得很厲害,我知道自己在恐懼甚麼,中學時在西洋菜街的男人身影閃過,他轉身就走我來不及反應也捉不住他。

「是他嗎?」
「是他嗎?」
場內太多白色底衫男孩留着汗在追追逐逐,我們逐個逐個認。

離我們很遠有兩個大約五、六歲的男孩在跑,女兒認出,是他了。我跑上前探問:「你地頭先係咪有同我個女玩?」

「無呀。」其中一個不知情者答。另一個望着我,「都唔係同佢玩……」卻又尷尬地笑了笑,我加重了語氣:「你頭先係咪摸左佢一下?」

他不敢正眼看我,只略略點頭。

「你知唔知咁樣摸女仔係唔啱!好唔尊重佢!你媽咪係邊度?」我近乎一口氣地說。

「我知呀!我帶妳搵佢媽咪。」不知情的小男孩帶了我們去。我直接找了他的媽媽平和地交代事情始末,她連聲向我們道歉。「希望妳畀佢知道咁樣做唔好。」直至我們離開前,那男生由始至終只是躲避着。

「妳真的很勇敢!媽媽小時候因為太害怕,不夠膽說出來。」我說。也不記得自己是甚麼時候開始和女兒說起性的話題,反正就是她問起,我就坦坦白白地答我所知道的,不清楚的就一起找答案。

「要講出黎呀!咁樣係唔啱!」女兒自信滿滿地說。

圖:阮絡伶

Exit mobile version