呵護小朋友個Pat Pat,又關空氣清新事?

大家身邊都總有一位與別不同的大頭蝦媽媽,而佢地通常又有一條「貴人命」,對不?

編輯Kathy今次問准表姐,分享她的小故事。表姐是名副其實的「傻大姐」,由佢一宣布話自己就快做人媽媽,家人除咗戥佢高興之外,都隱隱有一點擔心:「佢應唔應付得嚟架?」。

後來事實證明,呢份擔心係有根據的~

▌大頭蝦媽媽的傻氣事件簿

有一次,Kathy同表姐一齊食飯,可愛的姨甥仔得4個月大,為咗能夠安心食,表姐就用孭帶綁住呀仔喺胸前。忙咗大半日,呢位飢餓嘅媽媽拎起碗麵就起勢咁食,點知呢個時候佢一個乞嚏,成啖麵幾乎飛咗落BB個頭上面,好在Kathy眼明手快,接住咗!無錯,係用手接住咗!

正所謂「生一個,傻三年」,原本都傻傻的表姐,直頭係傻出新高度~幸好,佢身邊有一眾超級細心又能幹的家人朋友,總能夠喺佢身邊給予充足support!

▌當你能嫁給生命中最大的貴人

話說有次呀B喺度狂喊,表姐又抱又氹都搞唔掂,喺廚房忙緊嘅表姐夫就叫表姐聞下呀B個pat pat,睇下係咪poo poo咗。表姐話:「無喎……死啦,呀B會唔會有咩問題架?」

表姐夫立即衝咗出嚟睇下有無異樣,點知佢都未抱起呀B,已經聞到奇臭無比!原來,係表姐鼻敏感太嚴重,連呀B有poo poo都聞唔到……細心又肯親力親為嘅表姐夫打救咗太太,仲挽救咗呀B個險些醃到爛嘅屁股。

表姐夫深明自己無可能日夜陪住表姐,所以佢第二日就已經搵咗個好幫手,神神秘秘托咗好大個箱返屋企,話係送俾表姐嘅禮物。

原來係LG新推出嘅雙層版PuriCare™ 360° 空氣清新機!

表姐夫話:「我做晒功課架喇。呢部有納米離子殺菌功能嘅空氣清新機,內置清淨循環扇,能夠將乾淨空氣360° 吹送達8米距離。佢嘅雙層設計仲可以將乾淨空氣吹送到下層空間。」

表姐難得精明:「我知!即係第時呀B識爬嗰陣,吹出黎嘅乾淨空氣就啱晒佢高度!」

「醒目!不過部機其實係買俾你架~佢有多重專業過濾系統配合抗敏HEPA濾網,高效過濾 99.9%細菌、病毒、微細至0.3μm有害物,包括H1N1、肺炎鏈球菌同埋金黃葡萄球菌,更重要係過濾埋致敏原丫嘛!有咗佢,你啲乞嚏鼻塞應該會好好多啦……」聰明嘅你,應該都聽得出表姐夫嘅潛台詞:「咁呀B嘅人身安全都會得到保障啦!」

至於表姐就……擔心緊另一樣野:「不過你知我係『電器白痴』……」

「我緊係諗過先決定買呢部俾你啦。其實佢啲設計好user friendly架,佢有個PM1.0 懸浮微粒及異味感應器,智能顯示面板會以不同的燈號作提醒,一望就知空氣質素係好定壞。另外佢仲有個app叫LG ThinQ™,就算你出咗街,都可遙距控制部機同了解空氣狀況。你搞唔掂,我都可以遙距幫到手。」

表姐夫嘅貼心點止咁簡單,佢轉頭仲喺背囊度拎埋個同系列便攜式空氣清新機出嚟俾表姐:「嗱,呢個係俾你帶出街用嘅。不過唔好又唔記得攞,攞咗又唔好唔記得帶走……」

呢個時候表姐望住呀B:「唔怕啦,你爸爸幾時都會喺我地身邊照顧住我地架嘛~」

所以幾時都話,傻人有傻福,最大嘅福氣咪就係搵到個喺身邊傍住自己嘅人囉。


全系列 LG PuriCare™ 空氣清新機為韓國製造,了解更多功能

LG 360° 雙層空氣清新機

▌建議零售價

於百老滙、豐澤、蘇寧、衛訊、中原電器、AV Life、J SELECT、BUILT-IN PRO及友和有售(不同型號或有所不同,請於 LG 網站了解更多)。

Exit mobile version