想跟女兒上一課性教育,但她的提問差點讓我招架不住

跟孩子笑談性教育

「媽媽,我係咪喺你個肚度生出來架?」女兒問。

正在醫務所等見醫生時,阿女若有所思地看著一張介紹嬰兒成長過程的圖片,「媽媽,你講我知,呢幅圖畫講緊咩?」

我當然唔會放過呢個教育阿女嘅機會,立即娓娓道來地詳盡解釋(其實也是因為等見醫生時也無事可做)。我從BB只有一個月大講起,講他在媽媽肚子裡如何成長、有何動靜反應,講到BB出世為止。

此時,阿女突然來個快問快答環節,差點讓我招架不住。讀者們,準備好了嗎?level 1,開始!!

「媽媽,BB點樣先可以去到你個肚嗰度?」
「哦,首先爸爸要擺一粒種子去媽媽肚仔裡面囉!」
「媽媽,咁爸爸用咩擺粒種子去你肚仔呢?」
「哦……用爸爸條啫啫囉!」(我們家是用啫啫來形容的,你們呢?)
「媽媽媽媽,咁你點接住爸爸粒種子架?」

阿女打開了好奇之門,全速前進level2……

「哦,媽媽肚仔裡面有張床,會接住粒種子,種子會慢慢成長,變做BB……」

阿女認真地繼續思考,正當以為問題已告一段落時,Level3已悄悄地等緊我……

「媽媽媽媽媽媽,咁點解你要切開個肚拎我出來,咪好痛囉,我大個唔想生BB了,我怕痛。」

「……媽媽因為……身體唔夠強大,所以先要切開肚仔,其他人,好似姨姨咁,佢唔使切開肚仔!(我妹是順產的)」

「媽媽呀,咁姨姨用邊度生BB架?」

隔壁的大肚媽媽望向我,笑意正濃……

「哦,姨姨喺雞雞度生BB囉……」

阿女用一個匪夷所思的神情:「下,雞雞,用來Wee Wee架。」

我不得不更認真地:「女孩子的雞雞除了Wee Wee之外,也是用來生BB的,不過要好似媽媽咁大個先得,明白未?」

女兒似懂非懂地: 「哦,咁架!」

一直以來,都認為性教育是需要從小灌輸,總不能像舊一輩的說:「你咪石頭爆出來囉。唔好問啦,大個自然識。」久而久之,像是變成了禁忌話題,最終不說不說,後果得不償失。

女兒想了一會,走向爸爸身旁:「爸爸,咁你用邊度裝住粒種子架?」

 

看到另一半面色凝重地準備挑戰終極問題,我正想解圍時……

另一半說:「其實,你一直都住係爸爸的一個袋裡面,爸爸想你來做我女兒時,就會把種子從袋袋取出來,放在媽媽的肚子裡,然後,就會變成你這個小朋友了。」 一邊解答一邊騷癢女兒,兩個吱吱笑地走開了。

聽到如此精彩解說,實在考驗自己的忍笑功力。今個round ,你完勝!

Exit mobile version