小孩出生後,另一半真的只能活在焦點以外?

小孩出生後,和另一半關係轉淡

不知道大家懂不懂相機的原理,相機光圈越大,對焦就越準確,但其餘的都會變得十分模糊。我說,父母都是一部光圈極大的相機,對焦就只這麼一點,目標就這麼明確——孩子——其他的一切都變得不再重要。但,一個家庭,只有父子母女的關係被重視,而夫妻關係被忽略的話,真的能長久維持嗎﹖

愛小孩多於另一半

英國一個調查發現,四份之三的母親同意自己愛小孩多於丈夫。這並不是學術研究,亦不是針對香港家庭的一個調查,但試想一下,小孩出生後,你對焦的那一點,有多少時間還停留在你的另一半那裡﹖唔好話拍拖,就連「互數心中情」嘅嗌交時間都無埋!

仔女,有毛有翼就會飛,只有老伴,能手牽手一直走到生命盡頭。

經歷時間的洗禮,讓感情能細水長流,一定是每一對戀人結婚時的願望。但,維繫一段感情,對抗時間的衝擊,不是口裡說說就做得到。以前我們父母的年代,總是說有小朋友的夫妻,感情較易維繫。可是小孩的降臨,其實對夫妻倆人的生活有著極大的影響,小孩好似一個reset button咁,一出世,兩夫婦就要忘記以前曾經轟烈過的愛情生活,將生活從頭reset過。

以前攬住一齊瞓,依家就要前後腳瞓!以前係屋企睇電視電影都環迴立體聲,依家就校到無晒聲睇字幕,最緊要唔好嘈醒小朋友!以前去公園散步談談情,說說愛,依家就例牌先搵個滑梯再搵張可以𥄫實佢嘅凳,可以坐到幾分鐘都係一個bonus!以前以前……有咗小朋友,仲邊又以前吖﹖!究竟我哋仲有冇愛情﹖——可能係你夜深人靜時,望住已瞓到成隻豬嘅另一半嘅時候問自己嘅問題!

有小孩會影響婚姻美滿度?

美國愛荷華大學教授Erika Lawrence曾經追蹤有小孩同無小孩嘅夫妻,並對佢地嘅婚姻美滿度作出比較,發現夫妻間嘅感情無論有冇小孩,一般來說,美滿度都係會下滑。(可悲卻是現實!) 但係有小朋友嘅夫妻,婚姻美滿度下滑的速度差不多快兩倍!大家亦唔好以為生BB前婚姻好美滿就會免疫﹖!原來,越美滿就跌得越甘!本來十分恩愛,有咗小朋友之後,一下子生活就要作出180度的調節,這種落差,反而對婚姻美滿度有更大的衝擊!

唔通,小朋友係婚姻殺手﹖咁又唔係喎,英國非牟利機構Marriage Foundation同University of Lincoln嘅一個研究就指出,感到不快樂嘅父母失落唔會持續太耐,可以話雨過後就天晴!不過,如果無好好正視依個過渡,問題就會越滾越大。所以有小孩嘅我地就更加要把努力為婚姻保鮮!正所謂「吊頸都要透吓氣」,筆者曾經把每個月的第一個星期五定為與太太的「拍拖紀念日」(工人姐姐還在時),期望放下父母的身份,回味一吓年輕時拍拖的二人世界。

仔女,有毛有翼就會飛,只有老伴,能手牽手一直走到生命盡頭。愛太太或是囡囡多一些﹖確是一個十分無聊的問題﹔兩種不一樣的愛又怎麼能夠比較﹖但這問題卻提醒了我們,在好好照顧那可愛小B的同時,也不要忘記了用心好好的去愛自己的另一半。

Exit mobile version